Zawartość kolekcji Media & Entertainment Collection

Uzyskaj dostęp do wszystkich narzędzi kreatywnych, które przydadzą Ci się do tworzenia nowych seriali telewizyjnych, filmów lub gier — od pierwszych szkiców po gotowe klatki.

Obraz za zgodą Almoga Mizrahi

Oprogramowanie zawarte w kolekcji

Pobierz wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia oszałamiających animacji we współpracy z innymi grafikami bez twórczych ograniczeń. Wybierz produkt, aby dowiedzieć się więcej i wypróbować go bezpłatnie.

Oprogramowanie zawarte w kolekcji

Ułatwiaj bezproblemową pracę zespołową w całym procesie organizacji produkcji efektów wizualnych, łącząc procesy i narzędzia twórcze. Wybierz produkt, aby dowiedzieć się więcej i wypróbować go bezpłatnie.

Oprogramowanie zawarte w kolekcji

Uzyskaj dostęp do narzędzi kreatywnych, które przydadzą Ci się do tworzenia spektakularnych światów i postaci w następnej grze. Wybierz produkt, aby dowiedzieć się więcej i wypróbować go bezpłatnie.

Często zadawane pytania

Czym jest kolekcja Media & Entertainment Collection?

Media and Entertainment Collection to najprostszy sposób na zapewnienie dostępu do narzędzi do tworzenia grafiki komputerowej obejmujących cały proces. Wystarczy jedna subskrypcja, aby mieć dostęp do wszystkiego, co potrzebne do modelowania, tworzenia siatek, animowania, opracowywania efektów, oświetlania i renderowania projektów — od pierwszych szkiców po gotowe klatki.

Jakie produkty obejmuje kolekcja Media & Entertainment Collection?

W skład kolekcji Media and Entertainment Collection wchodzą produkty Maya, 3ds Max, Arnold (z opcją zakupu pakietu 5 licencji), MotionBuilder, Mudbox, ReCap Pro i Autodesk Rendering.

Każda licencja na kolekcję uprawnia też do uruchamiania rozszerzenia Bifrost do programu Maya na maksymalnie 15 komputerach, co pozwala przetwarzać symulacje Bifrost na farmie obliczeniowej. Rozszerzenie Bifrost do programu Maya to środowisko programowania wizualnego umożliwiające tworzenie złożonych efektów.

Jak uzyskać z kolekcją pakiet 5 licencji Arnold?

Przy zakupie kolekcji Media & Entertainment Collection online (na tej stronie) otrzymasz licencję Arnold dla jednego użytkownika, której można używać na maksymalnie 5 komputerach. Kupując subskrypcję kolekcji u sprzedawcy, można wybrać albo licencję Arnold dla jednego użytkownika, albo pakiet 5 licencji Arnold dla wielu użytkowników. Opcja licencji dla wielu użytkowników zamiast licencji dla jednego użytkownika jest dostępna wyłącznie przy zakupie u sprzedawcy i nie ma zastosowania w przypadku zakupu online na tej stronie.

W jaki sposób zintegrowane są produkty w kolekcji Media & Entertainment Collection?

W przypadku produktów podstawowych można importować i eksportować wspólne formaty plików. Niektóre produkty umożliwiają równoczesną współpracę nad modelem lub projektem w całym procesie tworzenia. Przykłady można znaleźć w sekcjach Projektowanie i tworzenie gier oraz Produkcja filmowa i telewizyjna. Zintegrowany z programami Maya i 3ds Max moduł renderowania Arnold pozwala wyświetlać wysokiej jakości podglądy i szybko tworzyć kolejne wersje projektu.

Ile kosztuje subskrypcja kolekcji Media & Entertainment Collection?

Cena rocznej subskrypcji kolekcji Media & Entertainment Collection wynosi , a cena miesięcznej subskrypcji tej kolekcji to . Trzyletnia subskrypcja kolekcji Media & Entertainment Collection kosztuje .

Co w przypadku, gdy nie wszystkie produkty z kolekcji Media & Entertainment Collection są potrzebne?

Używaj tych produktów, których potrzebujesz i które przyniosą największe korzyści. Jeśli używasz nawet tylko dwóch lub trzech produktów z kolekcji, koszt subskrypcji będzie prawdopodobnie niższy niż koszt subskrypcji poszczególnych produktów. Zwiększysz efektywność pracy, uprościsz zarządzanie oprogramowaniem i skrócisz czas realizacji projektu.

Jak przejść z subskrypcji indywidualnego produktu na kolekcję?

Jeśli subskrypcja została zakupiona online w naszej witrynie, można ją zamienić na kolekcję branżową po jej wygaśnięciu. Jeśli subskrypcja została zakupiona u przedstawiciela handlowego lub autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nimi, aby uzyskać pomoc. Dowiedz się więcej na temat przechodzenia na wyższe plany i wersje produktów Autodesk.

Jakie są wymagania systemowe kolekcji Media & Entertainment Collection?

Większość programów na komputery stacjonarne z kolekcji Media and Entertainment Collection może działać w systemach [Microsoft® Windows®, Apple® macOS® i Linux®]. Szczegółowe informacje o określonych produktach zawierają wymagania systemowe (angielski) dotyczące kolekcji Media and Entertainment Collection.

Czy można zainstalować kolekcję Media & Entertainment Collection na wielu komputerach?

Zobacz temat Licencjonowanie kolekcji branżowych Autodesk (angielski), aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dostępu na komputerze do licencji dla jednego użytkownika i dla wielu użytkowników.

Jak pobrać wersję testową kolekcji Media & Entertainment Collection?

Możesz pobrać bezpłatną, 30-dniową wersję testową dowolnego oprogramowania wchodzącego w skład kolekcji Media & Entertainment Collection. Można korzystać z kilku wersji testowych naraz. Połącz się z Internetem (prędkość pobierania co najmniej 10 Mb/s) i upewnij się, że na dysku twardym jest wystarczająca ilość miejsca do instalacji wersji testowej (są to zazwyczaj duże pliki). Pobieraj wersje testowe pojedynczo. Po zakończeniu instalacji uruchom ponownie komputer, aby rozpocząć pracę. Aby uzyskać pomoc dotyczącą wersji testowych produktów z kolekcji, postępuj zgodnie z instrukcjami pobierania i instalowania krok po kroku. 

Gdzie znajdę pomoc dotyczącą pobierania i instalowania wersji testowej?

Aby rozwiązać problemy z pobieraniem, zapoznaj się z artykułem pomocy technicznej (angielski) lub poszukaj odpowiedzi na forach społeczności.

Pokaż więcej

Chcesz wykonać następny krok?